سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دوره آموزشی کمک‌های اولیه

حوزه/ مسئول امور اجتماعی حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه ویژه طلاب و اساتید مدارس علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی برای ارائه کمک های اولیه و داوطلبانه همه اقشار در بلایای  طبیعی، گفت: این دوره به زودی با همکاری جمعیت هلال احمر و مدیریت حوزه علمیه لرستان، برای طلاب ۱۳ مدرسه علمیه استان برگزار خواهد شد . 

وی با بیان اینکه طلاب شرکت کننده در این طرح و دوره، شیوه های ارزیابی و بررسی علائم حیاتی مصدوم، احیای قلبی ریوی، حمل مصدوم و سایر مهارت های جانبی امداد و نجات را فرا خواهند گرفت، خاطر نشان کرد: پس از برگزاری این دوره آموزشی زیر نظر کارشناسان امداد و نجات جمعیت هلال احمر طلاب و اساتید گواهینامه آموزشی دریافت خواهند کرد تا در مواقع بحران به یاری افراد آسیب دیده از بلایای طبیعی بپردازند . 

مسئول امور اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه استان لرستان پایان با اشاره به اینکه طلاب و اساتید حوزه های همواره در بحران های طبیعی در امداد و خدمات رسانی در بین مردم حاضر بوده اند، گفت: امید می رود با برگزاری این دوره های آموزشی طلاب و اساتید حوزه های علمیه نیز بتوانند درامداد رسانی به هموطنان در بحران ها کوشا باشند و با ارائه خدمات مطلوب و علمی هموطنان را یاریگر باشند . 
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha